Každý z těchto bodů je sám o sobě téma minimálně na několik hodin a určitě se člověk vše nenaučí lusknutím prstu. Důležité je také vědět, že analytických nástrojů je samozřejmě mnoho a žádný z nich vám neukáže ke stejné věci na vlas stejný výsledek. Využívají často jiné metriky. Je proto potřeba umět v nich číst a vyvodit správný závěr. 100% se oddat pouze datům např. z Google Analytics, při opravdu pokročilé analýze nedoporučuji.
Například tento web není cílený na odborníky. Tento web je cílený spíše na laiky. Na podnikatele, kteří potřebují s onlinem pomoci. Tomu se snažím přizpůsobit veškerý text. Cílem je, bez použití odborných výrazů, které vám jen zamotají hlavu, tématiku přiblížit a v základu vysvětlit oč jde. Po přečtení byste měli být schopni říci, co asi potřebujete a zbytek necháte na odborníkovi.
Co vám mohu nabídnout
Kromě svých analytických služeb, které jsou potřeba k veškeré marketingové činnosti, vám mohu nabídnout i individuální školení, pokud byste měli zájem. Nechci psát, že základů, protože vás toho mohu naučit určitě víc, ale ono je toho opravdu tolik, že v případě, že se neuvidíme na vícekrát, tak se dál ani nedostaneme. Proto je má představa spíše taková, abyste si odnesli především to důležité: